Welkom op mijn blog!



Hoi, mijn naam is Marijn! Klik op 'meer lezen' om meer over mij te weten te komen en om erachter te komen waarom ik deze blog ben gestart.

Wie ben ik precies?

Ik ben 19 jaar en ik studeer gezondheidswetenschappen aan de VU. Ik zit ondertussen al in mijn tweede jaar, maar ik heb eigenlijk nog geen idee welke richting ik op wil. Na de zomer ga ik een semester in Finland studeren, later volgt meer hierover!

Ik hou van sporten en gezond bezig zijn, maar ik ben eigenlijk ook graag niet zo gezond bezig. Ik hou namelijk wel van een wijntje!

Waarom ben ik een blog begonnen?

Dat vraag ik me nu ook wel af na het ontwerpen van de layout van mijn blog, haha! Wat een klus was dat. Ik ben erg precies, dus ik wilde dat de layout helemaal is zoals ik voor ogen had voordat ik online  ging. Na uren zwoegen, tientallen ruzies in photoshop en de eigenwijze HTML-codes, ben ik toch stiekem wel een beetje trots op het resultaat!

Maar oké, waarom ben ik een blog begonnen? Ik hou van uitdagingen. Ik hou van schrijven. Ik hou van fotograferen. Ik hou van Social Media. Naar mijn mening is een blog de perfecte vorm om deze liefdes te uiten.

Ik zal vooral schrijven over lifestyle, mijn vakanties en reizen, af en toe fashion en misschien deel ik ook wel wat persoonlijke dingen. Ik heb geen verstand van make-up en ik vergeet eigenlijk bijna elke dag mascara op te doen, dus veel beauty-gerelateerde artikelen zul je hier niet vinden.

Ik ben benieuwd hoe dit 'blogavontuur' gaat lopen!











Geen opmerkingen