Sieraden die ik dagelijks draag

Ik ben stapel gek op sieraden. Van statement necklaces tot minimalistische kettinkjes. Als ik lang nepzilveren of nepgouden sieraden draag, krijg ik irritaties. Dit komt doordat mijn huid alleen tegen zilver en goud kan. Dus hoewel ik heel veel sieraden heb, draag ik eigenlijk elke dag dezelfde. Maar welke zijn dat?


Horloge van DKNY
Dit horloge heb ik voor mijn zestiende verjaardag gekregen van mijn ouders. Het mooiste eraan vind ik dat de wijzerplaat van parelmoer is. Omdat ik hem zo veel draag, is hij al redelijk wat beschadigd. Af en toe kijk ik wel eens in de etalage bij de juwelier of er mooie horloges zijn, maar toch blijft deze mijn favoriet en heb ik nog geen goede vervanger kunnen vinden.



Ringen
Ik ga de deur niet uit zonder dat ik mijn twee ringen om heb. Als ik ze niet draag voelt dat heel 'kaal' en af en toe denk ik dan zelfs dat ik ze verloren ben. De Swarovski-ring heb ik afgelopen zomer van mijn vriend gehad. De andere ring is van mijn oma geweest. Ze heeft hem zelf nog net voor haar overlijden aan mij gegeven. Hij is best groot en opvallen, daarom zou ik hem zelf niet zo snel uitgezocht hebben in de winkel. Maar de emotionele waarde is zo groot en aangezien ik de dring bijna altijd draag, hoort hij gewoon bij mij. 


Armband
Deze armband heb ik tegelijkertijd met de ring van mijn oma gekregen. Dit is mijn favoriete sieraad. Aan de ene kant vind ik hem erg stoer omdat hij wat wegheeft van een Buddha to Buddha armband. Aan de andere kant hij is ook wel weer heel erg tijdloos en klassiek, aangezien deze armband en de ring van de moeder van mijn oma zijn geweest.

Geen opmerkingen