10 mooiste plekken waar ik de afgelopen 2 jaar ben geweest

Ik ben dol op reizen en vakantie. Het liefste ga ik steeds naar een andere bestemming om zoveel mogelijk nieuwe dingen te zien en te bewonderen. Ik hou van oude stadjes, opgravingen, indrukwekkende natuur en mooie stranden. De afgelopen jaren heb ik al heel wat mooie plekken bezocht. Hierbij de 10 mooiste plekken waar ik de afgelopen 2 jaar ben geweest.

De ruige vlaktes vlakbij Mekelle (Ethiopië) 

Venetië (Italië)

Symi (Griekenland)
Split (Kroatië)
Pigadia (Karpathos - Griekenland)
Perge (Turkije)
Florence (Italië)
Antalya (Turkije)
Oia (Santorini - Griekenland)
ICE Q (Sölden - Oostenrijk)


Wat is de mooiste plek waar jij bent geweest?

3 opmerkingen

  1. Wat een prachtige plekken bezocht je het afgelopen jaar! Florence bezocht ik ook afgelopen jaar en ik vond het prachtig! De mooiste plek was toch echt cinque terre.. En Boedapest bezocht ik laatst, blijft toch mijn favoriete stad.. zoveel mooie plekken en dingen. Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog zoveel plekken die ik wil bezoeken! Boedapest lijkt mij ook erg mooi!

      Verwijderen