Van geen Uggs naar 3 paar Uggs

Ik heb nooit Uggs gehad, omdat ze mij nooit praktisch leken. De meningen zijn erg verdeeld over Uggs. Ik vind ze nou niet super mooi, maar ik vind ze ook niet lelijk. Toch kwam ik van de week met maar liefst 3 (!) paar Uggs thuis. Maar waarom? En welke?




Waarom Uggs?
Zoals ik al in mijn eerste blogpost heb vermeld, ga ik na de zomer een semester in Finland studeren. Ik zit niet in Lapland, maar iets meer in het midden van Finland. Maar ook daar kan de sneeuw in september al vallen en begint het te vriezen. Ik was op zoek naar warme, stevige laarzen, maar die ik ook casual zou kunnen dragen. Dit bleek nog een hele klus. Ik heb verschillende Timberlands aangepast, maar die waren het toch niet. Andere warme laarzen hadden weer helemaal geen profiel en de laarzen met profiel waren weer niet warm genoeg. Drama. Na bijna de hoop opgegeven te hebben, kwam ik in een schoenenwinkel waar ze Uggs in de sale hadden. Maar liefst 60%! Van het een kwam het ander en nu ben ik dus eigenaar van 3 paar Uggs. Wie had dat gedacht? Haha.

Welke Uggs?
Ik heb uiteindelijk het model 'Meadow' in chocolade bruine kleur gekocht, model 'Sutter' in het zwart en het model 'Grandle' in het zwart. Alle drie de laarzen zijn waterdicht (wel goed inspuiten natuurlijk!) en zijn super warm. Grandle lijkt eigenlijk helemaal niet op de standaard Uggs en heeft een hele stevige zool. Ik hoef in ieder geval geen koude voeten te hebben in Finland!





5 opmerkingen

  1. Ben dol op uggs! Erg mooie zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik denk dat dit ook zeker niet mijn laatste zijn, haha.

      Verwijderen
  2. Toen ik las dat je naar finland ging hoopte ik niet dat je de klassieke olifantenpoten uggs had (haha) maar inderdaad de stevigere varianten. Deze zijn echt mooi! En echt TOP in de kou!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de bruine zijn het minst praktisch, maar van de andere twee modellen ga ik zeker profijt hebben!

      Verwijderen
  3. Uggs zijn natuurlijk wel gewoon heerlijk warm en comfortabel! Je hebt mooie!

    BeantwoordenVerwijderen