Favoriete Gadgets


Gadgets zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. De technologische ontwikkelingen gaan steeds harder en er is steeds meer mogelijk. Ik ben dol op gadgets en in deze post zal ik bespreken wat mijn drie favoriete gadgets zijn en waarom.


Mijn iPhone

Mijn iPhone is mijn meest favoriete gadget. Ik heb hem eigenlijk altijd bij mij. Niet alleen op te kunnen whatsappen, maar ook vanwege de praktische apps. Bijvoorbeeld de om te kijken hoe laat de treinen gaan, voor mijn agenda, voor mijn rooster en om even snel geld naar iemand over te maken. Maar hoe handig mijn iPhone ook is en hoe fijn het ook is om met iedereen constant in contact te kunnen blijven, hecht ik ook heel veel waarde om af en toe eens een dag/middag/paar uurtjes zonder telefoon door te brengen. Eventjes weg van de sociale verplichtingen om bijvoorbeeld rustig te leren, de dag door te brengen samen met mijn vriend of om rustig een boek te lezen. 

Mijn Ereader

Een van mijn favoriete hobby's is lezen. Vroeger moesten er altijd grote tassen vol met boeken mee op vakantie. Ook stond ik altijd uren te tobben in de bibliotheek omdat ik wel 10 leuke boeken zag, maar er maar 5 mocht lenen. Sinds een aantal jaar heb ik een Ereader, dat is voor mij echt een uitkomst! Aangezien ik op vakantie zo 2 of 3 boeken per week uitlees, scheelt dit een hoop ruimte in mijn koffer. Maar ook ben ik niet zoveel geld meer kwijt aan boeken. Als je elke maand wel 2 of 3 boeken uitleest, kost dit aardig wat geld. Hoewel ik het soms wel mis om een fysiek boek uit te kiezen in de bibliotheek of in de boekenwinkel, is een Ereader voor mij veel idealer. 


Mijn MacBook

Afgelopen jaar heb ik een MacBook gekocht en ik ben er meer dan tevreden over. Met mijn Windows-laptop had ik altijd problemen, regelmatig had ik een virus te pakken of liep hij zomaar vast. Met mijn MacBook heb ik (tot nu toe) nog nooit problemen gehad. Ik gebruik hem eigenlijk voor alles. Van films en series kijken tot foto's editten en verslagen maken. 

2 opmerkingen

  1. Leuk berichtje, ik denk dat een E-Reader ook echt een keer iets voor mij is!

    Liefs, Elbrich
    Http://elkedagelbrich.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeew ik twijfel om over te gaan naar een mac vanaf mijn windows pc. Vind ze alleen zo duur! Wel een super leuk berichtje!

    Groetjes,
    Anouk

    Littleplaceontheplanet.blogspot.nl (in vernieuwing)

    BeantwoordenVerwijderen