Favoriet: Jogha



Ik ben gek op sporten en ik sta dan zeker ook wel 3 a 4 keer per week in de sportschool. Ik doe zelf aan krachttraining en af en toe pak ik verschillende groepslessen mee, zoals zumba of bodypump. Ik vind het erg belangrijk om mooie sportkleding te hebben. Niet alleen omdat dat mij motivatie geeft, maar ook omdat ik me dan fijn voel en zonder onzekerheid aan het trainen ben. Sinds kort ben ik helemaal gek op het merk 'Jogha'.

Ik ben best veeleisend qua sportleggings. Ze moeten niet alleen lang zijn, maar in de band moet ook een touwtje zitten. Van dat heisen tijdens de squats word ik namelijk helemaal gek. Daarnaast vind ik het ook zeer belangrijk dat de sportlegging niet doorschijnt, want als enig meisje in het krachthonk krijg ik al genoeg aandacht en heb ik dus niet nog eens extra aandacht nodig omdat mijn ondergoed te zien is. 

De leggings van Jogha voldoen aan al die eisen! Ik heb dan wel een legging zonder touwtje erin, de geel met grijze, maar deze zakt absoluut niet af. De prints zijn echt prachtig. Ook blijven deze leggings erg mooi in de was en vervagen de print en de kleuren niet.

Hoewel de sportleggings best prijzig zijn, krijg je er een fashionable en kwalitatief zeer goede legging voor terug. Maar goed nieuws, er is nu sale op www.jogha.com. Ik ga zeker nog wat bestellen!



1 opmerking

  1. Deze sportleggings klinken echt ideaal! Had er al veel goeds over gehoord. Wellicht moet ik ze ook eens uitproberen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen