Happy Things #1


Ik heb vaak van die periodes waarbin ik helemaal gek ben van bepaalde dingen. Zo eet ik bijvoorbeeld af en toe weken achter elkaar chocoladehagelslag op mijn brood of ben ik een tijdje helemaal fan van een bepaalde artiest. Op dit moment heb ik ook weer een paar van deze 'Happy Things'. 

Cactussen
Op Instagram en Pinterest zie je ze steeds meer voorbij komen, de cactussen. Ik vind ze erg leuk, vooral omdat er zoveel soorten en maten zijn! Sinds kort heb ik ook een kleine cactusverzameling. Nu is het alleen nog afwachten hoe lang ik ze in leven kan houden, haha. 


Johnny Doodle
Naast Tony's Chocoloney is er sinds kort een nieuw chocolademerk op de markt: Johnny Doodle. Misschien kende je het al van de Fudges, maar nu liggen er ook chocoladerepen in de schappen. Ik heb de reep van witte chocolade met speculaas uitgetest en hij smaakt heerlijk!


This Is Acting - Sia




Ik ben een groot fan van Sia, dus toen in februari haar nieuwe album This Is Acting uitkwam heb ik hem in een keer helemaal afgeluisterd. Ik vind het album zo goed, dat ik er nog steeds bijna dagelijks naar luister. Het nummer Cheap Thrills samen met Sean Paul is echt heerlijk. Maar ook het nummer Unstoppable is mijn favoriet.

Skittles
Vroeger waren dit al mijn lievelingssnoepjes en sinds dat ik ze vorige week bij de Aldi zag liggen, blijf ik ze maar eten. Wat een jeugdsentiment. Tijdens het leren eet ik zo een paar zakjes achter elkaar leeg. Met een groen met paarse tong als gevolg.

8 opmerkingen

  1. Fijn lijstje! Die chocoladereep ziet er bijzonder en lekker uit. Wil ik ook wel eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Je kan ze nu in bijna elke supermarkt vinden.

      Verwijderen
  2. SKITTLES! En nu ben ik nonstop Sia aan het luisteren, haha. Wat een heerlijk nummer is Cheap Thrills!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Johnny Doodle ken ik nog helemaal niet. Binnenkort maar eens richting Albert Heijn om te kijken. Chocolade gaat er altijd wel in;-) En Skittles zijn zo lekker! Vroeger at ik die heel vaak, maar tegenwoordig ben ik toch iets meer van de chocolade ipv snoep.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik word steeds meer van het hartige dan al het zoete, maar zo af en toe en vooral tijdens het leren vind ik zoetigheid erg lekker!

      Verwijderen
  4. Ahh zo leuk die cactusjes! En wat ziet die chocola er lekker uit, Jonny Doodle kende ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liefde voor cactussen! Super tof dat je een verzameling heb sinds kort, haha. Succes met ze in leven houden! Mij is het al verscheidene keren NIET gelukt. :')

    BeantwoordenVerwijderen