Shoplog #1: Only + Primark

Juist als je niet op zoek bent naar kleding of niet van plan bent om te shoppen, kom je de meest leuke dingen tegen. Althans, zo werkt het bij mij. Ik heb een aantal toffe items gekocht bij de Only en nog wat spulletjes bij de Primark. Kijk je mee?

Only

Gekleurde basic tops (wit, roest en donkerblauw, €13,95 per stuk)
Deze drie gekleurde basics zijn een goede toevoeging aan mijn collectie basics. Deze tops zijn erg simpel, maar kunnen daardoor overal mee gecombineerd worden.

Legergroen topje met kant (€18,95)
Ik vind de kleur van de top erg mooi en ik vind hem erg schattig met de kanten details. Ik denk dat hij erg leuk zal staan op mijn zwarte nepleren broek of van de zomer op een witte broek of natuurlijk op een mooie jeans.


Gekleurde broeken (legergroen, roest en beige, €19,95)
Ik hou van mijn zwarte broek en ik draag hem het liefste elke dag. In de zomer vind ik het wel lastig om deze te combineren en ik vind het ook zo saai om alleen maar jeans te dragen. Deze 3 kleuren vind ik super mooi. Hoewel het wel een beetje donkere kleuren zijn denk ik dat ze in de zomer super leuk staan met een witte blouse of top.


2 Printed Trousers (€24,95 en €14,95)
Sommigen vinden het niets, maar ik hou ervan! Deze printed trousers zijn heerlijk voor op vakantie of op warme dagen. Maar met hakken eronder zijn ze ook weer super chique. Ik kon echt niet kiezen tussen beide printen, dus ik heb ze allebei genomen. Oops.


Primark

Zonnebrillen (€3 per stuk)
Hoewel ik al een heel aantal zonnebrillen heb, kon ik het niet weerstaan om deze mee te nemen. Ik ga deze zomer voor 4 weken naar Zuid-Afrika, dus een reserve-zonnebril is altijd handig.

Droogshampoo (€1,50)
Aangezien mijn haar heel snel vet wordt, gebruik ik regelmatig droogshampoo. Vaak is het zo dat mijn haar 's ochtends nog niet vet is, maar pas in de loop van de middag vet wordt als ik op pad ben. Ik heb deze kleine droogshampoo gekocht, zodat ik hem makkelijk mee kan nemen en 's middags kan gebruiken als het echt nodig is.


Reisverpakkingen (ongeveer 2 euro)
Niet alleen voor op vakantie zijn deze reisverpakkingen handig, maar ook dagelijks. Vanwege mijn gevoelige tandvlees moet ik meerdere keren per dag mijn mond spoelen met mondspoeling. In zo'n klein flesje kan ik het makkelijk meenemen naar de universiteit.


Oogschaduw palette (€3)
Ik draag vaak alleen maar mascara, maar de afgelopen tijd ben ik wat aan het experimenteren met make-up. Dit palette zag ik liggen bij de Primark voor maar 3 euro. Het zijn vrij neutrale kleurtjes en ik vind ze echt heel mooi. De kwaliteit zal wel niet erg goed zijn ben ik bang, maar ik vind het zeker de moeite waard om ze te proberen en om er mee te experimenteren.

2 opmerkingen

  1. Wat heb je heerlijk geshopt! De tops van Only zijn ontzettend mooi, vooral de groene :-) Ik ben gek op basics, heerlijk om lekker mee te combineren maar ook prima om zo te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke items heb je gekocht :) Ik vind vooral je broek erg leuk, heel vrolijk!
    Liefs, Eline
    Note-Lines

    BeantwoordenVerwijderen