Photo Diary: een weekje skiën in Crans Montana


Met Pasen zijn mijn vriend en ik een weekje naar Crans Montana in Zwitserland geweest. Degene die mij volgen op Instagram hebben al heel wat kiekjes voor bij zien komen. Ik heb de mooiste foto's geselecteerd voor deze Photo Diary. Bereid je voor op veel foto's van bergen, sneeuw en chocolat chaud!



We zaten een week lang in het huisje van vrienden van de ouders van mijn vriend. En wat een luxe was dat! Het huisje heeft zelfs een openbaar. Niets is lekkerder na lekker bij de openhaard zitten met een wijntje na een lange dag skien. Of misschien wel twee wijntjes...

Het huisje ligt niet aan de piste, maar het was elke dag zo'n 10 minuten rijden naar de lift om de berg verder op te komen. Gelukkig waren wij echt in een van de laatste weken van het seizoen, waardoor het zowel op de weg als in het skigebied super rustig was. Het is heerlijk als je de piste helemaal voor jezelf hebt en niet hoeft te wachten bij de liften.



In het midden zie je een foto van het uitzicht vanuit het huisje. Vanaf het terras kijk je zo over het dal. Zoals ook te zien is op de foto's was het weer erg wisselend per dag. De ene dag was de lucht strak blauw en scheen de zon erg fel, maar de andere dag kon het erg bewolkt zijn. We hebben zelfs nog verse sneeuw gehad!



Mijn twee favoriete drankjes: wijn en warme chocolade melk met heel veel slagroom. Spreekt voor zich toch? ;)

Ben jij dit seizoen op wintersport geweest? Of lijkt het je helemaal niets?

Volg je me al op Bloglovin'? Follow

1 opmerking

  1. Wat een prachtige foto's! Skiën zelf lijkt me niet zo geweldig maar de omgeving daar is echt mooi! Lijkt me heerlijk om daar rond te wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen